Stress in het casino

Casino medewerkers zijn vaak kwetsbaar voor een scala van fysieke en emotionele problemen. Werknemers die in casino’s werken zullen naar verwachting altijd klanten met respect te behandelen, een glimlach en waardigheid. Shelly Field, die ‘in het Casino en Casino Hotels 100 Best Carrière “onder de 20 boeken die ze heeft geschreven telt, zei de 24-uurs go-go sfeer gevonden in casino’s stapelt stress op de werknemers. “In het casino bedrijf moet je altijd op zijn ‘,’ en dat draagt ​​bij aan benadrukken. Gezien om te lachen en customer service-oriented op een constante basis stressvolle wordt in sommige gevallen”, zei Field. Het primaire doel is om klanten in het casino gelukkig in weerwil van hun houding of gedrag te houden. Klanten kunnen vaak worden bedwelmd of boos over gokken verliezen. Medewerkers wordt verwacht dat onbeschoft en vaak beledigend gedrag tolereren. Dit kan leiden tot stress, depressie, hoge bloeddruk, hart-en vaatziekten en woede. Sinds woede is een secundaire emotie is het bijna altijd voorafgegaan door frustratie, stress of een andere intense emotie.

herkende en / of onbehandeld werkplek stress en woede kunnen leiden tot een toename van de zieke dag gebruik, ongevallen, interpersoonlijke conflicten en slechte moraal. De resulterende frustratie ervaren door de werknemer kan een boze uitbarsting of werknemer burnout leiden. Volgens een artikel gepubliceerd in CasinoDealers.net. Stress is uiterst problematisch onder casino werknemers: 75% van de casino werknemers geïdentificeerd stress een belangrijke oorzaak van baan dissatisfaction.50% van de ondervraagde casino werknemers gemeld “veel” tot matige stress.15% van medische claims onder de casino werknemers zijn naar verluidt stressgerelateerde. Medische providers melden dat stress is een belangrijke bijdrage aan de meeste fysieke en mentale gezondheidsproblemen. Middelenmisbruik, overmatig eten en gokken zijn de principe arbeidsongevallen van witte kraag en klantenservice werknemers. Stress indirect kost werkgevers $ 150.000.000.000 jaar. Helaas, 25% van alle ondervraagde managers geloven dat woede is een aanvaardbare management strategie bewust van de kosten voor het bedrijf alsook aan moreel van de werknemers. Stress is duur emotioneel, fysiek en financieel voor zowel de werknemers en hun werkgever.

Verlichte risk management en human resource consultants zijn zich bewust van de zakelijke en juridische blootstelling aan organisaties die de noodzaak om de stress op het werk te pakken te negeren, interpersoonlijke conflicten, woede en persoon gericht agressie. De gemiddelde kosten voor een organisatie om zich te verdedigen tegen rechtszaken opladen werkplek misbruik, is $ 700.000. De introductie van woede management cursussen die technieken voor het herkennen en het beheer van stress, het beheer van woede, het verbeteren van de communicatie en het verhogen van empathie onder meer is aangetoond dat effectief aan te pakken werkplek stress en interpersoonlijke conflicten.

Onderzoek uitgevoerd aan de Universiteit van Zuid-Florida, aangetoond dat wanneer een woede management programma werd ingevoerd om leerlingen in één klas, de hele school geprofiteerd. Op dezelfde manier, een twaalf maanden studie uitgevoerd in een eenheid bestaande uit 16.000 werknemers in de US Postal Service resulteerde in een besparing van 1,7 miljoen dollar. Er was een toename van de moraal, verhoging van de werkplek prestaties, en vermindering van zieke dag gebruik, een vermindering van de ongevallen en een dramatische daling van de werkplek conflicten.

Naast het aanbieden van woede management om medewerkers die exposeren problemen het beheer van stress , communiceren effectieve en demonstreren van emotionele intelligentie; woede beheer klassen kan een kostenbesparing ingreep ten opzichte van de werkplek voorkomen van conflicten en het verbeteren van moreel van de werknemers zijn.

Een typisch programma kan door het verstrekken van brochures of folders uit te leggen wat een woede beheer klasse en is niet te worden uitgevoerd. Vaak zijn medewerkers zijn terughoudend om elk programma dat mentale of emotionele stoornis kan betekenen bijwonen. Daarom is het van essentieel belang dat de cursus in eenvoudig taal als een klasse ontworpen om vaardigheden aan te leren in het beheer van stress, woede en het verbeteren van de communicatie en het verhogen van empathie worden uitgelegd.

Om de stress en frustratie te pakken vaak gevonden onder casino werknemers een goede woede management programma kan bieden de werknemers strategieën om hun stress en woede te beheren. Naast de essentiële onderdelen van een goede woede management programma vaardigheden moeten omvatten om de communicatie te verbeteren en empathie. Dit is niet een programma om te gaan met ernstige emotionele problemen en daarom werknemers dienen elke stigmatisering in verband met het bijwonen van dergelijke klasse niet ervaren. Deze cursussen zijn over het algemeen gegeven in kleine groepen met ongeveer 20 medewerkers met een aparte groepen voor het beheer en de lijn personeel, zodat elk kan vrij om zich openlijk te voelen. Leidinggevend personeel vaak profiteren van extra training over hoe om te tekenen van de werknemer stress of depressie te herkennen in hun werk units.

Conclusie

Casino werknemers ervaren een hoge mate van stress op het werk en woede op basis van de unieke karakter van hun werkomgeving. Zoals artsen, brandweerlieden en politiemensen, de stressvolle aard van het werk is niet waarschijnlijk veranderen. In plaats daarvan is de werknemer die worden onderwezen moeten vaardigheden om zijn of haar stress te beheren op een manier die in plaats van verhoging van zijn prestaties op het werk en team moreel verlagen. De introductie van woede management cursussen zijn een kostenbesparende interventie voor het bedrijfsleven en de industrie.